Frågor och svar (FAQ)

Här hittar du svar på de allra vanligaste frågorna kring Aquasund och simskolorna. Hittar du inte svaret på din fråga? Kontakta oss så hör vi av oss!

Ämnen:

Faktura och betalning

BG 5353-8518

> Du får tillgång till härliga familjeanpassade faciliteter som alltid är rena och välskötta.
> Du får härligt varmt vatten (32°) så att barnen kan koncentrera sig på att ha kul och lära sig att simma i det varma vattnet.
> Du får en vuxen instruktör med en utbildning i våra program och pedagogik. Aquasunds simprogram är anpassat efter barnens behov, på deras villkor, med stort fokus på trygghet och lek för det är så barn lär sig allra bäst.
> När ni har genomfört vårt program så är barnet en simmare som kan alla fyra simsätt och som är säker och trygg i vattnet.
> En plats i en liten grupp där vi har maximalt 10 barn i grupperna under 2 år med 1 instruktör. I grupperna utan föräldrar har vi maximalt 12 barn i vattnet med 2 instruktörer i vattnet.
> Om vi är tvungna att ställa in en lektion kommer vi alltid att skicka ett sms så fort vi fått kännedom om att vi måste göra det samt ge er möjlighet att ta igen den missade lektionen vid senare tillfälle.
> Vi öppnar i augusti och stänger i juni för att kunna utnyttja så stor del av året som möjligt.
> Alla kemikalier och teknik som vi använder håller hög standard, är inte allergiframkallande samt är miljövänliga i den mån det är möjligt.
> Du möter ett professionellt och högt motiverat team så att ni som familj kan koncentrera er på att njuta av besöket hos oss.
> Ni simmar i en verksamhet som vill dela med sig av sina kunskaper och har som motto att barn och förälder ska känna att de lärt, njutit och lekt hos oss.
> Du träffar en massa härliga och positiva barnfamiljer.

Du behöver ha Adobe Reader för att öppna fakturan, vilket är en programvara som du kan ladda ner gratis från internet.

Är du befintlig kund så kommer du automatiskt att få en faktura innan pågående kurs avslutas.
Har du precis skrivit in dig för kommande kursstart så ska fakturan skickas till dig på den angivna mejladressen inom 3 timmar. Gör den inte det så skicka oss ett mail. Kontrollera då även att du skrivit in rätt mailadress i personuppgifterna på nätet.
Det kan även vara så att du inte fått en faktura, utan en bekräftelse på att du står i kö. Notera vilket det är du fått så att du inte tror att du fått en plats men bara står i kö.

Om du inte uppgett OCR-nr vid betalning eller råkat betala fel belopp kan det vara så att filerna inte läses av rätt. Skicka i så fall ett mail med vilket datum du betalt så letar vi upp din betalning manuellt. Uppge alltid den aktives namn och kundnummer för att vi lättare ska kunna hitta vem det gäller.

Load More